Pendikspor, ligin 4. Haftasında, Siltaş Yapı Pendikspor Stadyumu’nda Boluspor’u ağırladı. Karşılaşmaya baskılı bir oyun anlayışıyla başlayan Pendikspor, beklenmedik bir anda hediye niteliğinde bir golle 1-0 geriye düştü ve karşılaşmada başka bir gol olmayınca maç Boluspor’un 1-0 üstünlüğüyle tamamlandı.

Bu sonuçla Pendikspor ligdeki ilk mağlubiyetini alırken; hem önemli bir üç puandan oldu, hem de oyun anlayışı ve takımın gol yollarındaki etkisizliğiyle gelecek haftalar için taraftarlarının kafasında soru işaretleri bıraktı.

Takımına destek olmak için Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan da takip ettiği maçta bariz hakem hataları da dikkat çekerken; karşılaşmada yanlara paslarla topla oynama yüzdesini artıran Pendikspor, ceza sahası dışından çekilen şutta Kalecisi Burak’tan dönen topu tamamlayan Michel Landel’in 29. dakikadaki golü ile maçtan 1-0 mağlup ayrıldı.

Görkem’in yanına 1-2 oyuncu desteği şart
Bolu karşılaşmasına ilk 11’de çıkan Görkem Bitin elinden geleni yapmaya çalışsa da kalabalık Bolu defansı karşısında yalnız kaldığı ve yeterli oranda topla buluşamadığı için sonuca etki edecek golü de katkıyı da sağlayamadı. Defans bülogunda kaybolup gitmemesi ve istenilen verimi verebilmesi için Görkem’e özellikle bu tip müsabakalarda 1 veya 2 oyuncuyla destek şart. Kappel ise maç boyunca topla fazla buluşamayan etkisiz bir oyuncu görünü verirken hayal kırıklığına uğrattı.

Pendik top çevirmekten öte bir şey yapamadı
Karşılaşmaya baskılı bir oyun anlayışıyla başlayan Pendikspor, maç boyunca yan paslarla topa hakim olan ve hücum ediyormuş izlenimi veren taraftı. Fakat birkaç pozisyon ve uzaktan şut denemeleri dışında kırmızı beyazlı futbolcular gollük pozisyon üretmekte ve son vuruşları yapmakta yetersiz kaldılar. Alternatif oyun varyansonları da üretemeyen bu mağlubiyeti kabullenmek zorunda kaldı. Top çevirene puan yazılsaydı maçın galibi kesinlikle Pendikspor olurdu.

